Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Procedemento de Aprazamentos de débedas

A continuación preséntase o procedemento xeral

Quen pode solicitalo?

O suxeito responsable do pagamento da débeda.

Cando ten que presentalo?

En calquera momento a partir do inicio do prazo regulamentario de ingreso da débeda da que se trate.

Que trámites se deben de realizar?

Deberán presentar os modelos:

  • TC 17/10 Solicitude de aprazamento para o pagamento de débedas coa Seguridade Social.
  • TC 17/11 Recoñecemento de débedas coa Seguridade Social.
  • TC de Liquidación inaprazable.
  • TC de Liquidación aprazable.
  • TC-2 Relación nominal dos traballadores.

E a documentación solicitada segundo o caso.

Onde se tramita?

Vía presencial

A solicitude dirixirase á Dirección Provincial da Tesourería Xeral da Seguridade Social, Administración da Seguridade Social ou Unidade de Recadación Executiva da Seguridade Social en que o empresario ou suxeito responsable do pagamento teña autorizada a conta de cotización ou, no seu defecto, na que teña o seu domicilio.

Vía telemática

Accedendo, con certificado dixital, ao trámite do Rexistro Electrónico da Sede Electrónica: Aprazamento no pagamento de débedas á Seguridade Social.

Cando se dita e notifica a Resolución?

A Administración ditará e notificará a resolución no prazo de 3 meses naturais dende a recepción da solicitude no órgano competente para a súa tramitación.

Complementary Content
${loading}