Administrazio Publikoak Berritzeko Batzordea
Administrazio Publikoak Berritzeko Batzordea (CORA) Ministroen Kontseiluaren 2012ko urriaren 26ko Erabakiaren bidez sortu zen. Batzorde hori lau Azpibatzordetan egituratu zen:
- Administrazio bikoiztasunak, bikoiztasunak identifikatzeko eta ezabatzeko, eta Administrazioen arteko lankidetza mekanismoak indartzeko.
- Administrazio sinplifikazioa, oztopo burokratikoak ezabatzeko eta prozedurak herritarren mesedetan sinplifikatzeko.
- Zerbitzu eta baliabide komunen kudeaketa, baliabide publikoak optimizatuz, modu zentralizatuan edo koordinatuan egin daitezkeen kudeaketa jarduerak identifikatzeko.
- Administrazio instituzionala, Administrazio Publikoak osatzen dituzten erakundeen tipologia aztertzeko, eta erakunde zehatzen gainean aldaketa orokorrak eta jarduketa bereziak egiteko.
Administrazioaren Erreformarako Batzordearen (CORA) Txostenaren Laburpen Exekutiboak, oinarritzat dituen printzipioak aipatzean, eta eraginkortasuna neurtzeko sistema Ezartzearen bidez Administrazio Publikoen eraginkortasuna Hobetzearen baitan, hau iragartzen du: "erakundeen web orrietan herritarrengan eragin gehien duten prozedurak bideratzeko denbora argitaratu ahal izango da, baita izapidetze prozesuko aldaketak ere".
CORAren neurria, 0.00.001.0: Produktibitatea/eraginkortasuna neurtzeko sistema ezartzeak berehala gauzatzeko alderdi bat du; herritarrek eta enpresek gehienez erabiltzen dituzten Estatuko Administrazio Orokorraren 10 prozedura izapidetzeko denborak argitaratzea.
Neurri hori betez, INSSk erretiroagatiko eta amatasunagatiko hasierako prestazioak emateko prozedurei dagozkien batez besteko izapidetze denborak argitaratzen ditu.