1. Se teño en trámite unha pensión, afectará a situación excepcional de estado de alarma motivada pola COVID-19, ao trámite e resolución da miña pensión?
- Durante o estado de alarma, o INSS seguiu tramitando e resolvendo os expedientes de prestacións mediante teletraballo e/ou traballo presencial en quendas. Non obstante o anterior, durante unha parte importante do período de alarma non se emitiron resolucións dado que o Servizo de Correos tivo suspendida a práctica de notificacións. Os cidadáns con procedementos abertos en trámite foron informados, ben por correo electrónico, ben por mensaxes enviadas por SMS ao móbil sobre os avances dos seus expedientes.
- Con data 1 de xuño retomáronse os prazos de trámite e resolución de todos os procedementos en aplicación do Real Decreto 537/2020, do 22 de maio.
- Polo tanto, dende o día 1 de xuño, procederase a resolver e a notificar a resolución.
- O prazo para interpoñer reclamación previa fronte ás resolucións que se notifiquen a partir de 1 de xuño contarase a partir da súa notificación.
- En caso de resolucións que fosen notificadas durante o estado de alarma, ou antes da declaración do estado de alarma -neste último caso, sempre que non alcanzasen firmeza en vía administrativa-, o prazo para interpoñer reclamación previa contarase a partir da 1 de xuño de 2020.