Información sobre atención presencial e telemática

Resultados de la búsqueda

A páxina á que intenta acceder non está dispoñible no idioma seleccionado. Desculpe as molestias.
Idiomas dispoñibles: Castellano

A páxina á que intenta acceder non está dispoñible no idioma seleccionado. Desculpe as molestias.
Idiomas dispoñibles: Castellano

1. Que podo facer se teño que realizar algunha xestión coa Seguridade Social?

A Seguridade Social pon á súa disposición as seguintes canles alternativas:

  • Para a presentación de Solicitudes e outros trámites ten á súa disposición os Servizos na Sede Electrónica da Seguridade Social ou en A túa Seguridade Social  (precísase dispoñer de certificado dixital ou  Cl@ve).

  • Tamén pode utilizar a canle electrónica que lle ofrece o Acceso al Sistema RED.

  • Para o resto de comunicacións dispón do Servizo de Presentación de escritos solicitudes e comunicacións no Rexistro Electrónico,  ao que pode acceder mediante certificado dixital ou usuario cl@ve; Non obstante, de forma excepcional habilitouse o acceso, sen necesidade de dispoñer de certificado, para a presentación de solicitudes, ou documentación en casos urxentes e inaprazables, tanto ante o INSS, como ante a TGSS, e o ISM.

  • Servizo de información telefónica. Se se trata doutro tipo de informacións ou xestións urxentes e inaprazables, pode contactar mediante os seguintes números:
    • Instituto Nacional da Seguridade Social (INSS): 901 16 65 65 en horario ininterrompido 09:00 a 20:00 h de luns a venres, non festivos.
    • Tesourería Xeral da Seguridade Social (TGSS): 901 50 20 50 en horario ininterrompido 08:30 a 18:30 h de luns a venres, non festivos.
    • Para outro tipo de consultas ou información, tamén pode utilizar o Consultas e páxina Internet.

2. Se non teño certificado dixital nin usuario clave, podería un familiar que si ten solicitar ou realizar algún trámite no Instituto Nacional da Seguridade Social ou no Instituto Social da Mariña, no meu nome?

Pode utilizar os nosos servizos electrónicos mediante a representación dun familiar ou achegado ou dun profesional que si dispoña de certificado dixital ou usuario Cl@ve. Para iso, xunto á solicitude, debe incluír o modelo normalizado de representación asinado que atopará na documentación adxunta do correspondente servizo electrónico.

Complementary Content
${loading}