MINISTERIO
DE EMPLEO
Y SEGURIDAD SOCIAL

Seguretat Social

Escut d'Espanya i logotip del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social amb un enllaç a la seva pàgina web. Enllaç en una nova finestra. Logotip de la Seguretat Social amb enllaç a la pàgina d'inici
Informació lingüística

Sistema RED

Errors més freqüents



Segons quin sigui el tipus d'error, però sempre que es tracti d'un suport vàlid i un format de dades tractable i adient, les relacions nominals dels treballadors s'accepten com a presentació a efectes de l'art. 26 del RDL 1/1994 de 20 de juny.
 


Les dades poden corregir-se en origen, ja que el programa de validació els detecta. No obstant això, el TC2 es pot enviar amb errors si es vol. Cal tenir en compte que l'ordinador de la TGSS  realitzarà almenys les mateixes validacions i, per tant, se li notificaran errors similars.

En cas d'enviar un document de cotització amb errors, es consolida el tercer dia hàbil després de la fi del període. Aquest TC2 amb errors serà el que la TGSS tindrà en compte per calcular el TC1 corresponent.



Durant el termini reglamentari de presentació de documents, es resoldrà mitjançant la presentació d'un nou document TC2 que substituirà l'anterior que s'hagi presentat.
Un cop finalitzat aquest termini, si l'ingrés de quotes s'hagués fet per la totalitat dels treballadors, es repararà mitjançant la presentació d'un document corrector que substitueixi el document ja consolidat.

Si, per contra, no s'han ingressat les quotes corresponents a aquest treballador, s'haurà de presentar una liquidació complementària, amb el recàrrec corresponent.


Copyright © Seguridad Social 1995. Tots els drets reservats. Avís legal.

Icona de conformitat amb els estàndards AA Icona de conformitat amb els estàndards HTML 4.0. Icona de conformitat amb els estàndards CSS