MINISTERIO
DE EMPLEO
Y SEGURIDAD SOCIAL

Seguretat Social

Escut d'Espanya i logotip del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social amb un enllaç a la seva pàgina web. Enllaç en una nova finestra. Logotip de la Seguretat Social amb enllaç a la pàgina d'inici
Informació lingüística
Cercador avançat

Historial de notificacions: funció nova del servei "Consulta i signatura de notificacions telemàtiques"

Ets a: Inici » Historial de notificacions: funció nova del servei "Consulta i signatura de notificacions telemàtiques"

Historial de notificacions: funció nova del servei "Consulta i signatura de notificacions telemàtiques"


L'"Historial de notificacions" permet consultar les notificacions una vegada transcorregut el termini de deu dies naturals des de la posada a disposició a la Seu Electrònica de la Seguretat Social (SEDESS).

La Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS) posa a disposició dels usuaris un apartat nou, "Historial de notificacions", dins el servei Consulta i signatura de Notificacions Telemàtiques. En aquest apartat es mostren les notificacions que ja no estan disponibles a la SEDESS per signar-les perquè ha finalitzat el termini de deu dies naturals per accedir al seu contingut. L'historial només permet cercar notificacions publicades a la SEDESS en els últims dos anys. Només es poden consultar els documents i el seu estat i no pas signar-los, per la qual cosa l'accés a les notificacions en aquest apartat no té cap efecte jurídic.

                              



Com que està integrat en el servei de "Consulta i signatura de notificacions telemàtiques", l'"Historial de notificacions" pot ser utilitzat per dos tipus d'usuaris:

  1. Receptor principal: La persona, física o jurídica, a la qual va adreçada la notificació.
  2. Receptor secundari: El gestor o representant. Aquest pot ser, al seu torn, de dues classes:
    • Autoritzat RED
    • Apoderat

                              



L'"Historial de Notificacions" ofereix dos cercadors per facilitar la consulta dels usuaris:

  • Cercador simple: permet filtrar els documents per tipus de destinatari (Règim-CCC, NIF, NAF i CIE) i el seu número.
  • Cerca avançada: permet fer consultes més delimitades, filtrant les notificacions segons la data de posada a disposició a la Seu Electrònica, l'estat de la notificació, el tipus de procediment, etc.

                              



El servei "Consulta i signatura de notificacions telemàtiques", en el qual està integrat l'"Historial de notificacions", està disponible a la Seu Electrònica de la Seguretat Social, a la ruta: Inici > Notificacions telemàtiques > Consulta i signatura de notificacions telemàtiques.

Per accedir-hi cal disposar d'un certificat digital.



  • Seu electrònica. Enllaç a una altra pàgina web, no garantim l'accessibilitat per a persones amb discapacitat. Enllaç en una finestra nova

Copyright © Seguridad Social 2018. Tots els drets reservats. Avís legal