Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Autorización e procedementos administrativos

Resultados de la búsqueda

A páxina á que intenta acceder non está dispoñible no idioma seleccionado. Desculpe as molestias.
Idiomas dispoñibles: Castellano

A páxina á que intenta acceder non está dispoñible no idioma seleccionado. Desculpe as molestias.
Idiomas dispoñibles: Castellano

Cal é o soporte legal do Sistema RED?

O marco xurídico do Sistema RED  baséase na Orde ministerial do 3 de abril de 1995 (BOE  do 7 de abril) e na Resolución da Dirección Xeral da TGSS, que desenvolve a anterior, do 23 de maio de 1995 (BOE do 7 de xuño)

Que precisa facer antes de solicitar a autorización para poder operar no Sistema RED?

Un requisito indispensable para operar no Sistema RED  é dispoñer do CertificadoSILCON  da Seguridade Social. Este Certificado posibilita ao cidadán a realización de xestións a través de INTERNET, garantindo a seguridade das comunicacións e outorgando validez legal a calquera transacción electrónica que realice.

Para a obtención deste certificado, o cidadán debe acreditar a súa identidade de forma presencial mediante DNI nas Oficinas de certificados dixitais.

O Certificado SILCON é persoal e intransferible, e non só garante a seguridade das comunicacións, senón que ademais achega validez legal.

Onde se solicita a autorización?

Para empezar a operar a través do Sistema RED é necesario solicitar unha autorización, para o que pode dirixirse á Unidade de Atención ao Usuario existente en cada unha das direccións provinciais desta TXSS.

Quen pode solicitar a autorización?

A autorización ao Sistema RED concédese a aquelas empresas, profesionais e demais suxeitos que no exercicio da súa actividade cumpran e presenten documentos de cotización en representación dos suxeitos responsables da obriga de cotizar.

Esta autorización concédeselles aos colectivos anteriormente descritos, no ámbito dos seguintes réximes:

  • Réxime xeral (incluídos: Réxime Especial de Artistas, Sistema Especial de Froitas Hortalizas e Conservas Vexetais, Sistema Especial de Manipulado e Empaquetado do Tomate Fresco, Sistema Especial dos Traballadores Fixos Descontinuos que prestan os seus servizos nas Empresas de Exhibición Cinematográfica, Salas de Baile, Discotecas e Salas de Festa, Sistema Especial dos Traballadores Fixos Descontinuos que prestan os seus servizos en Empresas de Estudo de Mercado e Opinión Pública, e Sistema Especial Agrario).

  • Réximes Especiais dos Traballadores do Mar (Conta Allea) e Minaría do Carbón.

Quen o atende?

A Unidade de Atención ao Usuario da súa provincia a través do Servizo de Atención Telefónica da TXSS que estará dispoñible de luns a venres en horario de 8:30 a 18:30, no teléfono 901 50 20 50.

Que documentación recibirei?

Como consecuencia da resolución da solicitude de autorización eliminaranse os seguintes documentos:

  • Documento de resolución estimatoria ou denegatoria.

  • Instrucións de instalación

  • Manuais para a formación do usuario

  • Información e normas relativas a probas e prácticas no ámbito da cotización e afiliación.

Pódese suspender ou anular unha autorización?

Si, o non cumprimento das condicións fixadas na autorización pode ser motivo de suspensión ou anulación desta.

E transferible?

Si, pero unicamente no caso de cambio de titular dunha autorización, nos que se produza a substitución da persoa que exercía a representación da empresa ou despacho para a devandita autorización, ou o cambio de razón social.

Quen é o responsable de uso da autorización?

O responsable de uso da autorización é o titular do despacho ou representante legal da empresa, que é o usuario principal, que poderá delegar o seu uso en persoal co que manteña vinculación laboral ou sexa colaborador autónomo e que actuará como usuario complementario. Este persoal estará censado como usuario autorizado no sistema de control de acceso da TXSS.

O usuario principal é a persoa que solicitará os usuarios secundarios que necesite, e esta solicitude será aprobada pola TXSS. Cada un deles deber ter o seu Certificado SILCON para poder actuar no Sistema RED. Polo tanto, o usuario principal será o responsable dos secundarios, polo que é moi importante que o primeiro solicite a baixa dos segundos que, polos motivos que sexa, queden desligados da autorización.

Cantos usuarios poden depender dunha autorización?

Depende da actividade da empresa ou despacho. En principio, existirá un único usuario principal e tantos usuarios complementarios como o titular necesite.

Cada usuario ligado á autorización usará o seu Certificado SILCON en cada operación que realice no Sistema RED, de tal maneira que cada actuación efectuada quedará ligada ao orixinador desta.

Onde ensinan a manexar o sistema?

A través das unidades de atención ao usuario pode coñecer o calendario de cursos e convocatorias ás que poderá asistir previa solicitude. Ademais proporcionarase unha Guía básica do uso do Sistema RED en Internet, que lles facilitará o labor aos usuarios.

Unha vez autorizado pode realizar probas ou prácticas no sistema sen que estas causen ningún efecto administrativo.

Pode o autorizado consultar, dar de alta, baixa ou modificar a usuarios secundarios a través do Sistema RED?

Si, o titular da autorización pode dar de alta, baixa ou modificar a usuarios secundarios a través do Sistema RED. O titular da autorización pode igualmente consultar a todos os usuarios dados de alta na autorización, ou un deles en concreto. Esta funcionalidade atópase ubicada en "Xestión de autorizacións", dentro do menú de Servizos RED en liña.

É posible consultar os CCCs/NAFs asignados a unha autorización?

Si, calquera usuario poderá consultar todos os Códigos de Conta de Cotización e NAFs, que se atopan asignados á mesma no momento de realizar a consulta, ou un deles en concreto. Esta funcionalidade atópase ubicada no apartado de "Xestión de autorizacións" dentro do menú de Servizos RED. 

É posible rescindir un CCC/ NAF asignado a unha autorización?

Pódese solicitar a rescisión dun CCC ou NAF a través do servizo dispoñible en Sistema RED Online/ Xestión de Autorizacións/ Asignación rescisión de CCC ou NAF, ou cubrindo o formulario correspondente (FR104 ou FR115).

Complementary Content
${loading}